Klantenservice House of Basketball

Need help?

Voor vragen en/of opmerkingen met betrekking tot uw bestelling verwijzen wij u naar ons online ticketing systeem. Om gebruik te maken van dit systeem kunt u in loggen op onze website en uw vraag en/of opmerking daar te plaatsen.

U kunt ons ook een e-mail sturen, vergeet niet om uw NAW gegevens en de gegevens van uw bestelling daarbij te vermelden.

Klachten kunt u enkel schriftelijk aanmelden door ons een e-mail te sturen met daarin uw NAW gegevens, een omschrijving van de klacht en indien van toepassing een afbeelding van het produkt.

Company details

Noorderpalen 39
8321CX
Urk
Nederland

>Sun: 11am to 5pm

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Bestellen
1.1 - Ik wil graag een artikel bestellen, hoe doe ik dat?

Indien u geïnteresseerd bent in een artikel uit ons assortiment en u wilt dit bestellen, dan volgt u de volgende stappen. U klikt bij het artikel op de winkelwagen en voegt deze toe dan toe aan uw winkelwagen. Indien u nog een artikel wilt bestellen gaat u verder winkelen en klikt u bij uw volgende artikel weer de winkelwagen aan.

Indien u uw bestelling wilt afronden, gaat u naar uw winkelwagen (link zit aan de bovenkant). Hier kunt u eventueel nog aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. Tevens is dit het moment om uw kortingscode in te voeren (NB; vergeet niet om op 'toepassen' te klikken). U selecteert de juiste verzend methode en het land van bestemming. U vult uw persoonlijke gegevens. Vergeet niet de akkoordbevinding van onze algemene voorwaarden aan te vinken. Tot slot kiest u een betaalwijze en betaalt u uw bestelling (in een beveiligde omgeving). Nadat uw betaling voltooit is, keert u weer terug naar onze site. Waarbij u een bevestiging krijgt of de bestelling gelukt is.

In uw e-mailbox ontvangt u direct hierna een bevestiging van uw bestelling (vergeet evt. niet om de spambox te checken). Binnen 1-2 werkdagen* heeft u de bestelling in huis (*afhankelijk van de voorraad en levertijd van het artikel)

1.2 - Ik heb een vraag over een artikel, wat kan ik doen?

Bent u op zoek naar die ene schoen of dat ene kledingstuk? Via ons e-mailadres ([email protected]) kunt u ons altijd benaderen met uw vraag. Op werkdagen kunt u ons telefonisch bereiken op telefoonnummer 0527-860740 (van 10:00-12:00 en 14:00-16:00 uur).

 

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is het voor ons belangrijk dat u een zo goed mogelijk beschrijving geeft van het product. Aanvullende gegevens zoals merk, artikelnummer maken het ons nog makkelijker. Ons streven is om u binnen 24 uur antwoord te geven op uw vraag. 

1.3 - Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien u op werkdagen uw bestelling voor 4 uur 's middags bestelt, heeft u de volgende dag uw bestelling in huis. Wel is deze levertijd afhankelijk van onze voorraad. Bij elk artikel staat exact de voorraad en levertijd vermeldt. Let op; De voorraad en levertijd kan per maat verschillen. Voor alle duidelijkheid wordt de levertijd per artikel nogmaals in uw winkelwagen vermeldt.

Indien u een bestelling plaatst van artikelen met verschillende levertijden, dan wordt uw bestelling in de regel pas verzonden op basis van het artikel van de langste levertijd.

Twijfelt u over de beschikbaarheid en levertijd? Dan adviseren wij u om vooraf contact met ons op te nemen.

1.4 - Worden alle pakketten met track&trace verstuurd?

Nee, niet alle pakketten worden met track&trace door ons verstuurd. Indien het artikel dit toelaat (gewicht en omvang) zullen wij ervoor kiezen om uw bestelling per brievenbuspost te versturen. U ontvangt dan ook geen e-mail met daarin het track&trace nummer. Echter in de praktijk versturen wij 99% van onze pakketten met een bijhorende track&trace code.

2. Betalen
2.1 - Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij House of Basketball kunt u via de bekende manieren uw bestelling betalen. Voor klanten in Nederland hanteren wij de volgende mogelijkheden:

- iDEAL

- Mastercard

- PayPal

- Afterpay

- overboeking per internetbankieren (zelfstandig)*

Voor onze Belgische klanten zijn de mogelijkheden iet beperkter. Zij kunnen nog niet via iDEAL en Afterpay betalen, maar wel op de volgende manieren:

- Mastercard

- Paypal

- Bancontact

- Mistercash

- overboeking per internetbankieren (zelfstandig)*

*Indien u kiest voor vooruitbetaling per bankrekening, dan dient u zelf het orderbedrag naar onze bankrekening over te boeken. Onze bankgegevens vindt u op uw factuur. Houdt wel rekening met een langere verwerkingstijd. Hierdoor kan het zijn dat u de bevestiging van uw betaling een aantal werkdagen later ontvangt

2.2 - Wanneer moet ik betalen?

Nadat u uw bestelling hebt bevestigd, u uw gegevens heeft ingevuld, u de betaal- en verzend methode heeft gekozen, wordt u automatisch doorgelinkt naar een beveiligde betaalomgeving. Welke omgeving dit is is afhankelijk van uw keuze van betalen. Na ontvangst van uw betaling zullen wij tot levering overgaan. Na uw betaling wordt u weer automatisch teruggeleidt naar onze website. U bestelling is nu bevestigd en klaar voor eventuele verzending.

Heeft u gekozen voor Afterpay, dan volgt na een korte check en controle een bevestiging en heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te betalen. Let wel; deze termijn start op het moment van bestellen en niet na ontvangst van het artikel.

Let op: Heeft u gekozen voor vooraf betaling per bank, dan dient u de betaling zelfstandig uit te voeren via internetbankieren.

2.3 - Ik wil graag per iDEAL betalen, hoe doe ik dit?

Door te kiezen voor de betaalmethode iDEAL kunt u snel, gemakkelijk en veilig uw bestelling betalen en bevestigen. U heeft de keuze uit 2 iDEAL mogelijkheden (Sisow en Rabobank). Voor u als klant maakt uw keuze niet uit. Beide opties zij veilig en snel. Wij hebben deze mogelijkheden indien er bij een van beide partijen een storing mocht zijn.  

2.4 - Tijdens het betalen trad er een storing op in het systeem, wat moet ik doen?

Het gebeurt weleens dat er tijdens het afronden van uw betaling een storing optreedt in het betaalsysteem. Dit kan diverse oorzaken hebben. Indien u via iDEAL probeert te betalen, wacht dan even voordat u actie onderneemt. Meestal kort daarna ontvangt u een herinnering waarmee u de betaling alsnog kunt uitvoeren.

Mocht dit niet helpen dan kunt u via uw account inloggen en een nieuwe betaaloptie kiezen. Heeft u echter geen account dan kunt u het bedrag zelfstandig naar onze bankrekening overboeking. Dit doet u door het factuurbedrag over te maken op rekeningnummer NL79 RABO 0322 8128 87 ten name van House of Basketball onder vermelding van uw factuur- en/of ordernummer. Na ontvangst van uw betaling zult u automatisch van ons een e-mail ontvangen ter bevestiging. 

3. Retourneren
3.1 - Ik wil graag het bestelde artikel ruilen voor een andere maat, hoe doe ik dat?
Op onze website kunt u inloggen op uw eigen account. In uw account kunt u nu ook een retour aanmelden aan ons. U vult de benodigde gegevens in en na het aanmelden stuurt u het artikel goed verpakt naar ons retour. Hiervoor gebruikt u het volgende adres;

House of Basketball
Noorderpalen 39
8321 CX  URK


Na ontvangt van uw zending zullen wij deze bevestigen en de vervolgstappen ondernemen. Het hele proces kunt u ten alle tijden volgen door in te loggen op uw account. U kunt hier stap voor stap het gehele proces volgen.



Heeft u geen account? Dan volgt u onderstaand stappenplan

  1. U downloadt hier het serviceformulier van onze website
  2. U verpakt de artikel(en) zorgvuldig en stuurt deze tezamen met een ingevuld serviceformulier naar ons retour. Het (retour)adres vindt u op het formulier.
  3. Bij voorkeur ontvangen wij van u het track&trace nummer van uw verzending per e-mail onder vermelding van uw ordernummer.
  4. Na ontvangst van uw zending zullen wij deze per e-mail bevestigen. Hierin zullen we ook de vervolgstap(pen) benoemen.


3.2 - Ik wil graag het bestelde artikel retourneren, hoe doe ik dat?
Op onze website kunt u inloggen op uw eigen account. In uw account kunt u nu ook een retour aanmelden aan ons. U vult de benodigde gevens in en na het aanmelden stuurt u het artikel goed verpakt naar ons retour. Hiervoor gebruikt u het volgende adres;

House of Basketball
Noorderpalen 39
8321 CX  URK


Na ontvangt van uw zending zullen wij deze bevestigen en de vervolgstappen ondernemen. Het hele proces kunt u ten alle tijden volgen door in te loggen op uw account. U kunt hier stap voor stap het gehele proces volgen.



Heeft u geen account? Dan volgt u onderstaand stappenplan

  1. U downloadt hier het serviceformulier van onze website
  2. U verpakt de artikel(en) zorgvuldig en stuurt deze tezamen met een ingevuld serviceformulier naar ons retour. Het (retour)adres vindt u op het formulier.
  3. Bij voorkeur ontvangen wij van u het track&trace nummer van uw verzending per e-mail onder vermelding van uw ordernummer.
  4. Na ontvangst van uw zending zullen wij deze per e-mail bevestigen. Hierin zullen we ook de vervolgstap(pen) benoemen.
3.3 - Ik heb een klacht? Wat moet ik doen?

Indien u een klacht heeft over onze service, voorwaarden of iets anders, verzoeken wij dit per mail ([email protected]) aan ons te melden. Vermeld hierin altijd duidelijk uw persoonlijke gegevens en aard van de klacht met eventueel daarbij andere relevante gegevens.

Heeft u een klacht over een product dat u bij ons heeft gekocht. Dan verzoeken wij u in eerste instantie om contact op te nemen met onze klantenservice ([email protected]) met daarbij een omschrijving van de klacht, een omschrijving van het product, de aankoopdatum en het factuurnummer. Indien het mogelijk is, graag nog een aantal afbeeldingen van de klacht bijvoegen. Hierna zullen wij binnen 24 uur contact met u opnemen, omtrent de voortgang van de klacht. Dit kan resulteren in het niet accepteren van een klacht, een reparatie van het artikel, een vergoeding van het product d.m.v. een tegoedbon of een vervanging van hetzelfde artikel.

Heeft u een klacht over iets anders dan een product, dan verzoeken wij u dit om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken en dit te sturen naar ons e-mail of postadres.

Our locations

Come visit one of our locations today! We're open Mon-Fri 10am to 6pm, Sat-Sun 11am to 5pm.

Location 1

123 Street name
City, Province
Postal Code

(514) 555-5555
Mon-Fri 10am to 6px, Sat-Sun 11am to 5pm
Location 2

123 Street name
City, Province
Postal Code

(514) 555-5555
Mon-Fri 10am to 6px, Sat-Sun 11am to 5pm
Neem contact op